AASIA PÄEVAD

Meie nahka ei kutsuta asjata hinge ja tervise peegliks. Särav, kaunis nahk on tervislikkuse, elujõudu ja nooruslikkuse märk. Kes küll ei sooviks kiirata neid omadusi? Lisaks Aasia laitmatule portselannahale peetakse iluideaaliks Euroopas ka üha enam naiste ja meeste tugevat, siledat ja vastupandamatu säraga nahka. Korea nahahooldusel on iidsed traditsioonid, ja sellel on alati olnud sügav tähendus Aasia kultuuris. Nad teavad, kuidas ühendada teadust ja loodust ning luua lihtsaid, väga tõhusaid ning ennenägematuid nahahooldustooteid.

Kas Euroopa ja Aasia näohooldusel on vahet?

Aasia ilusaladuse juured on sügaval looduses. Peamine erinevus Euroopa ja Aasia näohoolduse vahel seisneb toodetes kasutatud koostisosades. Korean Beauty väldib keemilisi koostisosi ja keskendub täielikult looduslikele koostisosadele, mida on sajandeid kasutatud näohoolduses. Sinna kuuluvad B3 vitamiinid, tüüpiliste Aasia taimede väärtuslikud õlid ja ekstraktid ning tõhusad aktiivsed koostisosad fermenteeritud sojaubadest, ingverist, bambusest, rohelisest teest või ženšennist. Kõik tooted on väga niisutavad ja ei jätta rasvaseid jälgi nahale. Aasia näohooldus on mõeldud tavaliselt kindlale naha seisundile ja katab väga laia probleemide spektri. Alates rasvasest kuni kuiva nahani ning lõpetades vistrikute ja tundliku nahaga – sobilik hooldus igale nahatüübile. Korean Beauty jaoks on suurem tähendus nahahooldusel kui meigil, mistõttu  tagab Korea nahahooldusrutiin ekstrahoolduse.

VALI ÜLLATUSKINKEKOMPLEKT ARMASTATUD K-BEAUTY KAUBAMÄRKIDE NELJA POPULAARSEIMA TOOTEGA.

K-Beauty (korealaste iluhooldus) versus J-Beauty (jaapanlaste iluhooldus): millised on peamised erinevused? 

Peab mainima, et nahahoolduse osas täidavad korealased ja jaapanlased oma ülesannet veenvalt ning tundub, et nad teavad, kuidas olla alati pisut ees. Ärgem unustagem, et näonaha kahekordse puhastamise võtsid esimest korda kasutusele Jaapani naised, Koreas on aga tavaks kümneetapiline nahahooldusrutiin. Kõigil Tokyo ja Souli tänavatel on apteek/kosmeetikakauplus. Lihtsa niisutaja valimiseks on vaja vähemalt 30 minutit. Kuigi toodetel on mõned sarnasused, on meie ülesanne uurida kahe meetodi peamisi erinevusi ja vaadata lähemalt mõnda kõige väärtuslikumat toodet.

Loe lisaks blogist

Shiseido on juba 150 aastat pühendanud sellele, et võtta teadusest parimat, kasutades uusimaid tehnoloogiaid ning väljendades ületamatut peenetundelisust looduse ja oma klientide suhtes – seda kõike sinu sisemise ja välise ilu harmoonia heaks. Meie eesmärk on tagada meie klientidele ainult parimat tõhususe ja ohutuse seisukohalt, saades inspiratsiooni loodusest ja töötades eesmärgiga vähendada mõju keskkonnale. Täna soovime tähistada ehtsat ilu, mis paneb sind tundma end enesekindla, tugeva ja elusana.

Jaapanikeelne sõna SENSAI iseloomustab meelte maailma, milles valitseb peenus, hellus, graatsilisus ja rahu. Tänapäeval on kõigi SENSAI toodete koostise eripära kõige peenem koishimaru (väike aare) siid, mida varem kasvatati ainult keisriperekonna vajadusteks. Kaubamärgi Sensai tooted, mille loomist on inspireerinud igavese ilu otsingud, ühendavad endas nahahoolduse tänapäevased tehnoloogiad ja koishimaru siidi. See ainulaadne teaduse, looduse ja Jaapani esteetika kombinatsioon loob veatu tasakaalu sinu keha ja meelte vahel ning parandab iga inimese loomulikku ilu.

Holika Holika on ettevõttele ENPRANI Co. Ltd kuuluv Korea kosmeetikatoodete jaemüüja, mis on asutatud 2010. aastal Koreas. Holika Holika toodetel on ainulaadne ja silmapaistev pakendikujundus, mis äratab tähelepanu noorukites, kellele on oluline stiil ja välimus. Holika Holika filosoofia seisneb kosmeetikatoodete loomises, mille abil saab iga naine täiustada oma loomulikku ilu. Kaubamärk pakub taskukohase hinnaga kvaliteetseid tooteid, mis on valmistatud parimatest koostisosadest. Holika Holika – maagia sinus eneses. 

Mizon on tuntud oma kõrgtehnoloogia ja uuenduste ning pidevate teaduslike uuringute poolest tervise- ja iluhooldusvaldkonnas. Nad on uhked selle üle, et kõik nende tooted toodetakse Lõuna-Koreas. Mizon toodete tõhusus on teinud selle brändi kuulsaks kogu maailmas ning nende peamised väärtused on: ilu, tervis ja rahu. See ei tule üllatusena, et brändi loosung on „Vaid looduslikud koostisosad, uuendused ja täielik loodusenergia“. Ettevõte on tuntud nii oma kosmeetika kui ka osaluse poolest heategevusorganisatsioonides – annetades vahendeid, aitavad nad pidevalt näljaseid Aafrika lapsi.

Lase endal särada. Anna nahale elastsust ja sära, peida naha puudusi kõrgklassi kosmeetikaga.

THE SKIN HOUSE on Korea bränd. Nad on uhked oma laia nahahooldusvahendite valiku üle, mis valgustavad, niisutavad ja rahustavad nahka. THE SKIN HOUSE valib hoolsalt looduslikke koostisosi, et tagada oma toodete kõrge kvaliteet. See bränd püüab alati luua parima kvaliteediga kosmeetikat, mis sisaldab looduslikke koostisosi ja aitab alati saavutada tervisliku ja kauni naha. Brändi moto – „Luksuslik kosmeetika nahale“. Kõik SKIN HOUSE tooted on täielikult valmistatud Koreas.

Erborian on Korea nahateraapia. Saavutada laitmatu nahk lihtsate ja ainulaadsete toodetega – see on Erborian missioon. See on nahahooldus bränd, mis ühendab kõige modernsemad Korea tehnoloogiad kõrgekvaliteetsete koostisosadega. Erborian toodete koostisosad on saadud meditsiinitaimedest, mis on leitavad traditsioonilises Korea meditsiinis. Täiuslik nahk on Erborian kinnisidee! Püüdes pakkuda nahale parimat, on nad leidnud täiusliku tasakaalu traditsioonide ja tehnoloogia vahel. Tänu eksklusiivsele koostisele, mis on arendatud Erborian laboratooriumides Soulis, suudavad nad luua tooteid eriti peene, sileda tekstuuriga ning luksuslike lõhnadega, mis esindavad kõigi traditsiooniliste koostisosade jõudu ja tõhusust.

Tonymoly on bränd, mis suudab teha nahahoolduse lõbusamaks oma silmapaistvate ja huvitavate tootepakenditega. Kõrge kvaliteediga korealaste iluhooldusbränd Tonymoly mõistab teistest paremini, mida tähendab igapäevase näonahahoolduse rõõmu taas avastamine, kasutades korealaste kosmeetikat.  Kui linna tänavakultuur kohtub  supertõhusate koostisosadega ja ainulaadse pakendiga, on Korea ilurõõm garanteeritud! Sinu nahk tänab Sind, kui kasutad Tonymoly tooteid!

Missha on rahvusvahelisel turul tuntuim Korea kosmeetikabränd. Laia tootevalikuga ja laiale tarbijaskonnale mõeldud kaubamärgi Missha ilutoodete sarjad hõlmavad näo-, käte- ja kehahooldustooteid. Naiste ilu eest hoolitsemiseks kasutatakse uuenduslikke tehnoloogiaid ja kõrgeimat kvaliteeti, seda mõistliku hinna eest.

STAY Welli nahahooldustooted võimaldavad igaühel nautida kvaliteetset heaolutunnet. Tooted tagavad tõhusa nahahoolduse taskukohase hinnaga. Kõigil toodetel on sertifikaat EVE VEGAN® ja need on dermatoloogiliselt testitud.

Saborino kaubamärk, mille loosung on „Tegusate naiste täitunud unistus“, on kuulus oma näomaskide poolest, mis täidavad vaid 60 sekundiga essentsi, emulsiooni, kreemi ja maski ülesannet. 

Momopuri on nahahooldusbränd, mille eesmärk on luua terve ja täidlane nahk laktobatsillide ja virsiku keramiidide igapäevase kasutamise abil.
Laktobatsille ja Jaapani virsiku keramiide sisaldavaid Momopuri tooteid iseloomustab eriti meeldiv tekstuur ja õrn aroom, nii et igapäevane nahahooldus on lisaks ilmselgetele praktilistele mõjudele ka nauditav.

_________________________________________________________________________________________________________