KKK

Korduma kippuvad küsimused

 

Kui pikk on tarneaeg?

Kogu info tarnevõimaluste ja tähtaegade kohta on saadaval siin: https://www.douglas.ee/ee/kohaletoimetamine/

 

Kuidas saan kauba tagastada, kui see mulle ei sobi?

Toote saab tagastada 60 kalendripäeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest. Toode ei tohi olla avatud ega kasutatud. Toote saab tagastada igasse Douglase kauplusesse. Samuti on pakiautomaati tellides võimalus tagastada DPD või Omniva poolt saadetud tagastuskoodiga. Juhul, kui olete tellinud kulleriga koju, võtke meiega ühendust epood@douglas.ee ning leiame lahenduse.

Toote tagastamisel täidab klient oma profiilis tagastusvormi või ankeedi (https://www.douglas.ee/files/uploaded/old/tagastusvorm.pdf) ja esitab selle koos kaubaga.

 

Mida teha, kui tellimusest on midagi puudu või kaup on kahjustatud?

Sellistel juhtudel võtke ühendust klienditeenindusega: epood@douglas.ee või helistage +372 666 1100.

 

Kas kauba kättesaamise aadressi on võimalik muuta?

Jah, kui tellimust pole veel kohale toimetatud. Kuid arvestada, et tarneaeg võib pikeneda. Sellistel juhtudel võtke ühendust klienditeenindusega: epood@douglas.ee või helistage +372 666 1100.\

 

Kuidas kasutada veebipoest ostes sooduskoode?

Tellimisel on võimalik kasutada sooduskuponge lisades sooduskoodi lahtrisse kasutatav kood ning klikkides “KASUTA”. Probleemide korral palun võtke meiega ühendust. Kinkekaardi koodid tuleb lisada hiljem.

 

Kas ostetud toodet on võimalik pakkida?

Jah, saate tellitud toote(d) pakkida. Tegemist on tasulise teenusega - saadaval kinkekarbid, kinkekotid ja kinkepaberid. Selle teenuse saate valida ostukorvis 3. sammul: OSTJA ANDMED – Lisateenused.

Pakume ka õnnitluskaarte, kuhu trükime Teie lisatud teksti.

 

Kas saan Douglas.ee veebipoest ostes sünnipäeval allahindlust?

Jah, nagu kõikides Douglase kauplustes, on kõikidele Douglase kliendikaardi omanikele oma sünnipäeval, samuti kaks päeva enne ja kaks päeva peale sünnipäeva 10% allahindlust kõikidele toodetele. Enne ostmist tuleb saata kiri aadressile epood@douglas.ee, milles märkige ära oma kliendikaardi number, sünnikuupäev ja, et soovite saada sünnipäeva sooduskoodi.

 

Kas Douglase veebipoes on samad pakkumised ja hinnad, mis kõikides Douglase füüsilistes kauplustes?

Tootevalik ja hinnad on samad, mis Douglase kauplustes. Mõned tooted ja sooduskampaaniad on saadaval ainult Douglas.ee veebipoes. Teavitame Teid kui toode või tooted on saadaval ainult Douglas.ee veebipoes.

 

Kas ma saan tühistada ainult ühe toote või tellimuse osa?

Jah, saate 30 kalendripäeva jooksul tühistada ja tagastada nii palju kaupu, kui soovite. Tooted peavad olema kasutamata!

 

Kas ma saan Douglas.ee veebipoes sisseoste teha külalisena?

Jah, veebipoes on võimalik sisseoste teha ka eelnevalt registreerimata.

 

Millised on tellimuse kättesaamise võimalused?

Tellimused on võimalik kätte saada meie Douglase poodidest – Tallinnas T1 Mall of Tallinnast või Tartus Tartu Kvartalist. Samuti saadame pakiautomaatidesse ja kulleritega – DPD ja Omniva.

 

Kas kauba kättesaamisel on võimalik tasuda?

Tellides tarne pakiautomaati või kulleriga (kehtib nii Omniva kui ka DPD (v.a pakiautomaat) puhul), siis saate tasuda toote kättesaamisel.

Kui valite toote kättesaamise Douglase kauplusest, siis tuleb tellimuse eest koheselt tasuda.

 

Kas veebipoest tellides on ostukorvile sätestatud minimaalne maksmus?

Jah, ostukorvi minimaalne summa on 10 eurot.

 

Kuidas saada Douglase kliendikaart?

Douglase kliendikaarti saab vormistada meie füüsilistes poodides Tallinnas T1 Mall of Tallinna Douglases, Tartus Tartu Kvartali Douglases ning veebis täites järgnev vorm - https://www.douglas.ee/ee/pusikliendiks-registreerumine/ . Internetis täites saadetakse kliendikaart Teile järgmise tellimusega.

 

Kas ma saan Douglase veebipoes Douglase kinkekaardiga maksta?

Jah. Meil on nii füüsilised kui ka digitaalsed kinkekaardid.

Ostukorvis 4. samm – Kinnitus, kinkekaartide informatsiooni sisestamiseks on kaks valikut – füüsiline kinkekaart ning digitaalne kinkekaart. Sisestage õigesse lahtrisse kinkekaardi number ning PIN kood, mille leiate enda kinkekaardilt.

Kinkekaarte saab osta siit: https://www.douglas.ee/ee/?sn.q=kinkekaart

 

Mis vahe on füüsilisel ja digitaalse kinkekaardil?

Peamine erinevus on kinkekaardi kättesaamiseks kuluv aeg. Ostes digitaalse kinkekaardi veebist, saate selle kätte mõne tunni jooksul. See saadetakse Teie valitud meilile.

Plastikust kinkekaarti ostes toimetatakse see kohale vastavalt Teie valitud tarneviisile (kuller, pakiautomaat või DOUGLASE pood) 1-3 tööpäeva jooksul.

Mõlema kinkekaardi kasutamise tingimused on samad: füüsiline kinkekaart või digitaalne kinkekaart kehtib kõikides Douglase kauplustes ja veebipoes www.douglas.ee

 

Kas korraga saab kasutada rohkem kui ühte kinkekaarti?

Jah, ühe ostuga saad kasutada nii palju kinkekaarte kui soovid. Sisestage ostukorvis kinkekaardi lahtrisse kinkekaardi number ja PIN-kood ning vajutage nuppu "Kasuta". Ühe kaardi kasutamisel ilmub samale reale teine ​​rida, kuhu saab sisestada teise kinkekaardi numbri ning uuesti kinnitada vajutades nuppu “Kasuta”.

 

Kas Douglase kinkekaartide kehtivusaega on võimalik pikendada?

Jah, Douglase kinkekaarte saab pikendada. Võtke meiega ühendust epood@douglas.ee või helistage +372 666 1100.