Douglasest

Douglas on Euroopa suurim ja mõjukaim parfüümide ja kosmeetikatoodete jaemüüja.

Meid sümboliseerib:

  • kvaliteet
  • kasutajatugi
  • kõige kaasaegsemad iluhooldustooted


Douglasel on üle 1200 kaupluse üle Euroopa.
Douglase teadmised ja kogemused on saadaval Tallinnas, Tartus ning kõige mugavama valikuna ka veebis. 

 

Oleme ettevõte inimestele, kes on pühendunud elu ilusamaks muutmisele.
Teeme seda, avades maailma silmad imedele, mida nimetatakse unikaalsuseks. Meile meeldib inspireerida kõiki nägema seda maagiat teistes ja ümbritsevas maailmas.
Me jääme ellu, kasutades oma suurimat talenti: meie kirge inimestega töötamise vastu.
See on meie DNA-s. See on meie pärand. Meie kuues meel. Kõikjal, kuhu me vaatame, näeme ainulaadsust; me näeme, kuidas ilu ootab hetke, et õitseda ja olla hinnatud. See on täisväärtusliku elu saladus.
Ja just seda me teemegi: loome ilu.

Meie sihtmärk:
Avame igaühe silmad, et näha unikaalsuse ilu, äratada see ellu ja muuta elu ennast ilusamaks.
Oleme maailma poolt, kus kõik tunnevad end nähtud, kuuldud ja hinnatud.

J.S. Douglas; Douglas

 

DOUGLAS grupp – edukate traditsioonide sari

Kõik sai alguse John Sharp Douglasest (J.S. Douglas) ja tema rikkuse otsimisest. Umbes 200 aastat tagasi emigreerus see šotlane Saksamaale oma unistusega: muuta kõigi elu ilusamaks. Toona ei osanud ta aimatagi, et tema nimi on tulevikus sünonüümiks mõttele: „Douglas muudab elu ilusamaks.” Ja nii asutas John Sharp Douglas 1821. aastal Hamburgis oma parfümeeria- ja seebivabriku – asutades sellega ühe Euroopa jaemüüjate põnevamaid edulugusid.

 

AJATU KUID SAMAS INNOVATIIVNE

Juba 19. sajandil alguses sai Douglas tuntuks oma uuenduslike seebi- ja parfüümitoodetega, mis võitsid palju rahvusvahelisi auhindu. Kõige esimene Douglase parfüümipood avati 1910. aastal Hamburgi populaarseimal ostutänaval. Pärast mitut tormist aastakümmet, 1969. aastal, läheb Douglase parfüümipoodide juhtimine üle Husselile (hiljem nimetati ümber Douglas Holdinguks). Sel ajal kuulus ettevõttele kuus väikest parfüümipoodi, samuti üks Husseli magusapood - see tähistab ka esimesi samme ettevõtte erinevates harudes. Parfümeeriaäri hakkab arenema. 1974. aastal hakkas Douglas otsima rahvusvahelist ulatust ja võttis üle Ruttneri parfümeeria Viinis. Ettevõtte kiirele kasvule aitas kaasa kaupluste edasine areng erinevates riikides.

Kellaäri Uhren Weissi omandamine 1979. aastal täiendab ettevõtte profiili strateegiliselt olulise juveelitoodete segmendi ja 1990. aastate investeeringuga Christi jaeketti. Samuti omandab ja juurutab ettevõte Thalia võrgustikus raamatute jaemüügi segmendi.

Praegu on Douglas Group Euroopa suurim elustiili jaemüüja, kes plaanib oma liidripositsiooni veelgi tugevdada. Douglase kontsernile kuulub üle 1800 erikaupluse üle Euroopa. Nad annavad tööd ligikaudu 24 000 töötajale.