TÄHELEPANU! KOHALETOIMETAMINE VÕIB HETKEL VÕTTA KUNI 4 TÖÖPÄEVA! E-pood Douglas.ee: epood@douglas.ee ja tel.+372 6661100 (I-V 10:00-17:00) 

French Beauty

Kuulutame juuli Prantsuse ilukuuks ja soovime eriti imetleda prantsuse naisi.

Prantsuse naised on olnud ammustest aegadest tuntud oma suurepärase elegantsi ja sarmi poolest, mis saavutatakse välimuses tihti looduslike vahenditega. Prantsuse naisi peetakse maailma iluetaloniks. Kõige rohkem inspireerib meid see näiliselt sundimatu ja kerge esteetika ning tabamatu sarm. Veidi sassis soeng, silmakontuurjoon, õrn põsepuna - prantsuse naised teavad, milline on perfektne välimus! 

Millised on nende naiste ilu saladused? See on sinu tee prantsuse ilumaailma! Tutvu Prantsusmaalt tulnud silmapaistvate brändidega!

Yves Saint Laurent on kahtlemata üks Pariisi moodsamaid iluhooldusbrände. Yves Saint Laurent Beauty materialiseerib stiili ja annab sellele hinge. Absoluutses vabaduses tõestab bränd end legendaarse ja kordumatu kollektsiooniga, milles iga asi on loodud julgusest, noorusest ja avangardismist lähtudes. See bränd on loodud julgele ja moodsale naisele, kes mitte kunagi ei alistu ja on sõltumatu!  Selle brändi loodud jumestustooted on moodsaima tehnoloogia ideaali kehastus. Uusimad teaduslikud avastused, luksus ja sensuaalsus. Nende aluseks on radikaalne vaade noorusele kui hingeseisundile, mida on ilma teaduseta võimatu saavutada.

Yves Saint Laurenti bränd eristub koostisosade hankimise poolest. Atlase mäevärava juures, umbes kolmekümne kilomeetri kaugusel Marrakechist, avastas monsieur Saint Laurent taas oma loomingulisuse. Ta lõi Ourika kogukonna aiad kohta, kus varem asus kõrb. Nüüd on see koht muudetud botaanikaaiaks, mis pakub tööd kohalikele elanikele. Nendes aedades kasvatatakse erinevaid väärtuslikke koostisosi, mida kasutatakse toodete loomisel. Uuenduslik ja sotsiaalselt vastutustundlik lähenemine luksuslikule ilule.

Yves Saint Laurenti brändi moto on „Järgne armastusele ja ela õnnelikult!”

Selle brändi lugu algab Euroopa muistses paigas: Prantsusmaa Püreneedes. Imelises kohas kose juures, kuhu Rooma sõdurid saabusid haavu ja vigastusi ravima. 20. sajandi alguses avastas prantsuse arst Jos Jullien Prantsusmaa lõunaosas asuva Pürenee mäestiku all termoplanktonit sisaldavad mineraalveeallikad. See plankton on terve naha võti ja võimas naha taastaja. Tänapäeval on see plankton jätkuvalt kõigi Biothermi toodete koostisosa.

Biotherm pakub nahahooldustooteid, mis on täielikult kohandatud sinu isiklike vajadustega ja vastavad naha bioloogilisele rütmile. Toodete koostises kasutatakse väga erilisi koostisosi, mis annavad nahale terve ja särava välimuse.

See on üks brändidest, mis osaleb aktiivselt Water Loversi programmis. See on ookeanide säilimise ja säästmise mõistmist edendav programm.  Biothermi eesmärk on parandada brändi tooteid ja pakendidisaini, juurutada uusi töötlemistehnoloogiaid ning vähendada keskkonna mõju veele ja vee-elustikule.

Suurepärane Prantsuse nahahoolduskosmeetika!  Juba ligi 100 aastat on PAYOT‘ bränd olnud usaldusväärne kaaslane igas vanuses naistele, pakkudes uuendusliku sisuga näo- ja kehahooldustooteid. See peegeldab teaduse uusimaid saavutusi. PAYOT pakub ainulaadset kogemust nii professionaalseteks protseduurideks ilusalongis kui ka nahahooldusvahendeid iga naise ilu avastamiseks tema enda kodus.

Payot‘ kosmeetikas kasutatakse looduslikke koostisosi. Need ei sisalda loomset päritolu koostisosi. Payot – see on elegants, ilu ja luksus!

Viimastel aastatel on see suurepärane Prantsuse bränd vallutanud paljude südamed kogu maailmas! Pärast 15 aastat intensiivset tööd on Jose Eisenberg loonud ainulaadseid parfüüme ja kehahoolduse tootesarju nii naistele kui ka meestele. Oma algusaastatest alates on EISENBERG PARIS pühendanud end sellele, et aidata kõigil naistel saavutada veatu ja särav siidpehme nahk. Kolme loodusliku molekuli koostisega näohooldussari on eriline, sest võimaldab säilitada noorusliku välimuse. Iga toode pakub igavest elegantsi, meeltenaudingut ja kohe märgatavaid tulemusi.

EISENBERG on teadlik bränd, kes on pühendunud nahahoolduse uuringute jätkamisele ja toodete täiustamisele. Brändi meeskond mõtleb ja arendab jätkuvalt tõhusat kosmeetikat, püüdes alati saavutada õiget tasakaalu tõhususe ja luksuse, innovatsiooni ja elegantsuse vahel.

Kaubamärgi moto: igavene, loomulik ilu ilma liialdusteta!