ILU ON ...

ILU ON ...

ÜLLATUS. SEISUKOHAVÕTT. ENESEKINDLUS. GRAATSIA. ARMASTUS.

... ja veel palju enamat.

Kampaania näod

Meil on hea meel, et Douglase kaubamärgi uue kuvandi kampaanias osaleb neli mitmekülgset isiksust: Diane Kruger, Elyas M’Barek, Ajok Madel ja Alexandra Agoston. Lisaks karismale ühendab kõiki nelja veel üks asi: julgus näidata end kaamera ees osavõtliku ja emotsionaalsena.

Diane Kruger

Diane Kruger on USAs elav näitleja, kirjanik ja modell. Ta on tuntud oma julgete ja inspireerivate rollide poolest, milles ta on siiski alati jäänud iseendaks – täiuslik valik meie kampaania jaoks! Ka seetõttu, et ta on alati tundnud erilist sidet Douglasega: „Mulle meeldib vabal päeval Douglase poodi sisse astuda ning uusi tooteid ja vanu häid klassikuid uudistada,“ ütleb ta. „Mul on hea meel, et olen nüüd osa sellest iluperest.“

 

 

 

„Inimese muudab muu hulgas ilusaks oskus näha ilu igas asjas ja igas inimeses.“

– Diane Kruger

Elyas M’Barek

Elyas M’Barek on üks kõige kuulsamaid saksakeelseid näitlejaid. Kuna ta on just kolimas New Yorki, oli ta meie kutsest alguses päris üllatunud: „Seda ei juhtu iga päev, et sellisesse suurde ilukampaaniasse soovitakse kaasata ka mehi. Oli suur au selles osaleda ja olla üks uutest nägudest.“ Ka meie oleme selle üle väga õnnelikud, eriti kuna suutsime fotosessiooni ajal äratada temas kire ilutoodete vastu.

 

 

 

„Minu jaoks on ilu see, kui miski tekitab positiivse tunde, kui inimene või hetk on erakordne ja meeldejääv.“

– Elyas M’Barek

Ajok Madel

Sudaanis sündinud ja Austraalias üles kasvanud Ajok Madel on kogu maailmas tuntud rõiva- ja ilumodell. Temas on olemas see isikupära ja vastutulelikkus, mida Chris Colls otsis, ja mis mõjub inspireerivalt.

 

 

 

„Ilu on peamine võti meie maailma mõistmiseks ja sellega suhestumiseks. Vajame ilu praegu rohkem kui kunagi varem.“

– Ajok Madel

Alexandra Agoston

Alexandra Agoston on üle maailma tuntud modell. Sydneys sündinud ja üles kasvanud modell sai hiljuti emaks ja elab nüüd New Yorgis. Parley Foundationi saadikuna seisab ta hea ookeanide säilimise eest. Tema heasüdamlikkus oli meile kõigile võtteplatsil inspiratsiooniks.

 

 

 

„Ei saa olla ilu, kui sa ei armasta end sellisena, nagu oled.“

– Alexandra Agoston

Kampaaniast

Iga päev kutsub Douglase moto „Loome ilu!“ meid üles arutlema selle üle, kuidas me ilu mõistame.

 

Ilu mõiste on igaühe jaoks erinev ja ajas muutuv: eilne ideaal oli hoopis teistsugune kui tänane või homne. Ja ülehomne võib olla midagi hoopis uut.

 

Kampaaniaga „ILU ON ...“ tahame anda ruumi uutele ideedele. Eriti tähtsad on need kolm väikest punkti. Need väljendavad üleskutset leida ise lausele lõpp.

ILU ON ...

Chris Colls

Fotograaf

Chris Colls arendas koos meiega uue visuaalse keele. Austraaliast pärit fotograafi tööd on autentsed, loomulikud ja sundimatud ning see oli just see stiil, mida tahtsime saavutada.

 

Tulemuseks on muljetavaldav fotokogu, mis kujutab Douglast kaasahaaraval ja emotsionaalsel viisil: kauplustes, plakatitel, meie veebilehel ja mitmes järgmises kampaanias.

 

 

 

„Ausus ja intiimsus on kõige tähtsamad. Nii saan mina fotograafina hiilata.“

– Chris Colls

Telgitagused

Video kampaania valmimisest

Veetsime oma kampaania uute nägudega neli fantastilist päeva looduskaunil eraldatud rannal Lõuna-Prantsusmaal. 

Kommentaarid

Kirjuta kommentaar

ILUMAAILM ON NÜÜD VEELGI LÄHEMAL!

LAADIGE ALLA MEIE RAKENDUS!