Mida tähendab nišiparfüüm?

Lõhn on üks tõhusamatest vahenditest inimese taju ja käitumise mõjutamiseks. Sageli on nii, et pruugib meil ainult mõnda ainet mainida, ning kohe kujutame selle lõhna ette. Ameerika psühhiaatri Alan Hirschi uuringute kohaselt lülitab mistahes lõhn ajus sisse teatud emotsioone, mille tulemusel hakkame energilisemalt töötama, aktiivsemalt ostma jne.

Igal naisel on oma lemmikparfüüm, kuid see ei keela meil otsida aina uut ja huvitavat. Kui parfüümi valimisega on tekkinud rutiin ja nõiaring, tasub ehk mugavustsoonist välja astuda ja proovida midagi uut, näiteks nišiparfüümi.

Konkreetset määratlust nišiparfüümil ei ole, kuid kõige populaarsem seletus on selline, et nišiparfüüme esindavad ettevõtted, mille peamine tegevusvaldkond on parfümeeria ning parfüümidel on kõrgem hind, parem kvaliteet, sõltumatus, suurem originaalsus ja väärtuslikud koostisosad.

Nišiparfüüm on midagi eksklusiivsemat, kvaliteetsemat ja kallimat ning seda valmistatakse enamjaolt väikestes parfüümimanufaktuurides piiratud koguses.

Nišiparfüümide tootjate esindajad otsivad alati midagi, mis eristuks tavapärases pakkumises olevast, püüdlevad aina parima ja kvaliteetseima poole, mistõttu eristuvad nad loomingulisuse, ainulaadsuse ja intelligentsuse poolest.

Nišiparfüümidel ei ole piire – klassikaliste ilusate lillelõhnade kõrval on lõhnad, mis meenutavad idamaiseid vürtsiturge, gootipäraseid kompositsioone, vanaema valmistatud magustoitu või vanaisa nahktagi ... mõned lõhnad toovad endaga kaasa põnevaid lugusid ja uhkuse oma iidse ajaloo ja traditsioonide üle.

Nišiparfüüm ei pruugi alati kohe kõnetada, kuid haistmismeelt saab arendada täpselt samamoodi nagu muusikalist kuulmist ning juba mõne aja pärast muutub nišiparfüümide peen, väljendus- ja nüansirikas kogu nii põnevaks, et tahaks proovida aina uusi ja uusi aistingute avarusi.

Jose Eisenberg elab oma kirge välja, luues seiklusnüansiga parfüüme. Pärast müütilisi J’OSE parfüüme, mis on julged, enesekindlad ja otsustavalt tänapäevased, paljastab ta L’ART DU PARFUMi lõhnades õrnalt, huumoriga ja luuleliselt igavest mehe-naise suhte olemust, ülistades kunstipäraselt, lõbusalt ja sensuaalselt nende ihalust ja fantaasiaid.

1911. aastal lõi 20. sajandi alguse couturier Paul Poiret koos suurepärase parfüümilooja Louis Panafieuriga, kes on loonud parfüüme isegi Prantsuse imperaatorile Napoleon III-le, Les Parfumes de Rosine'i moemaja egiidi all lõhnasarja, mis koosneb imelistest naiselikest lõhnaõlidest ja lõhnaõlipudelitest. Tänapäeval jätkab selle kaubamärgi lugu Louis Panafieuri lapselapselaps Marie, kes on pikka aega töötanud Prantsusmaa parfümeeriamajades ning jätkab oma parfümeeriadünastia traditsioone ja loob suurepäraseid nišiparfüüme, mille peamine inspiratsioon on lillekuninganna roos.

HAYARI PARIS on Prantsusmaa moemaja, mille asutaja Nabil Hayari koos oma hea sõbra Hugues Alardiga, kes väga armastab parfümeeriamaailma, on loonud ainulaadse parfüümivaliku HAYARI, mis on mõeldud naise ilu heaks. Need elegantsed ja sensuaalsed parfüümid kehastavad naise erinevaid omadusi: iha, ahvatlust, salapära ja õrnust

Map of the Heart on südametuksed aroomides – ainulaadse kontseptsiooniga parfüümi kaubamärk on loodud neile, kes soovivad leida oma südamekaardi. Tunnete ja südametuksete inspiratsioon kutsub üles armastama ja olla armastatud. Ja mitte ainult ... need on eri põhjustel loodud oleviku ja mineviku unistused, igatsused ja südamesoovid, hetke joovastav ja lummav ilu – need on meie südame emotsioonid.

The Merchant of Venice on tootesari, mille juuri tuleb otsida Veneetsiast ja selle ajaloost, kuna sellel on oluline roll kogu maailma parfümeeriatraditsioonide arengus. The Merchant of Venice‘i moodustab erinevad tootesarjad, mis põhinevad iidsel Veneetsia Vabariigil, sellepeenel tarbekunstil ja sajandeid vanal kauplemisel Idamaadega. Just Murano Collection on pühendatud mude‘ile, eeterlikele õlidele ja toorainetele, mida Veneetsia kaupmehed importisid Kaug-Idast. Kaupmehed valisid oskuslikult kõige ihaldusväärseimate ja väärtuslikumate kaupade hulgast välja vürtsid, parfüümid ja haruldased essentsid.

Kaupluses Douglas on nišiparfüümide valik võrdlemisi lai. Selleks et tootevalik ei ajaks pead segi, ära kiirusta ja küsi nõu konsultandilt, kes kirjeldab parfüüme või räägib neist lugusid. Võid ka valitud või soovitatud lõhna kohta lugeda, külastades e-poodi Douglas.ee, sest mõnikord on lood nii põnevad, et lõhna võib tunda juba ilma nuusutamata!

Kasuta võimalust ja osta peeneid nišiparfüüme 20% SOODSAMALT! (4.10–17.10.2021)

Comments

Write a comment