TASUTA TARNE KÕIKIDELE TELLIMUSTELE
TÄHELEPANU! Seoses jätkuva ülemaailmse COVID-19 pandeemiaga on pikenenud rahvusvaheliste saadetiste tarneajad | 01.04.-30.04.2021.

NAISTE TUGEVUS ON ÜKSTEIST TOETADES SAAVUTADA MÕELDAMATUT

Mis teeb naised tugevaks? See on nende ilu, mis ärgitab neid olema toeks, olema alati kõrval, aitama, julgustama ja jagama seda väge kogu maailmaga. Ilu ühendab ja muudab neid mitte ainult suurepärasteks naisteks, vaid ka edukateks kaubamärgi loojateks ja ärijuhtideks. Soovime tutvustada naisi, kes loovad, inspireerivad ja kelle naiseliku jõu kohta räägivad nende teod.

DOUGLAS
Douglase ajalugu ulatub aastasse 1821, mil ettevõtlik šotlane John Sharp Douglas läks Saksamaale paremat elu otsima. Tema teekond viis Hamburgi, kus noormees avas linna esimese parfüümi- ja seebivabriku. Äri arenes ja õitses ligi sada aastat kuni saabus 1910. aasta, mil õed Maria ja Anna Karsten allkirjastasid koostöölepingu ettevõttega J.S. Douglas Söhne ning avasid Hamburgi ühel kõige populaarsemal ja kallimal ostutänaval Neuer Wall 5 uue ilupoe Douglas Perfumery! Tänu ettevõtlikele ja järeleandmatutele naistele on Douglas täna suurim kauplusekett Euroopas.

HELENA RUBINSTEIN

Helena Rubinstein on iluteaduse rajaja, kes mitte ainult ei loonud esimese ripsmetuši, vaid andis ka märkimisväärse panuse naha ebatäiusi ravivate nahahooldustoodete loomisesse. Ta oli esimene naisettevõtja, kes lõi iseseisvalt rahvusvahelise äriimpeeriumi, luues kõigile naistele kättesaadavad kosmeetika- ja nahahooldustooted. Tänu teadlaste teadusuuringutele naharakkude kohta suudavad tänapäeva naised taastada nooruse jõu, mis sisaldub tõhusates vananemisvastastes toodetes ja nende sensuaalsetes tekstuurides.

DERMACOSMETICS

Arst ja vananemisvastase toime ekspert Dr. Susanne Von Schmiedeberg on kaubamärgi DERMACOSMETICS looja. Aastaid uuris ta entusiastlikult, kuidas säilitada organismi ja naha nooruslikkust ning ilu. Järgmine loogiline samm oli kasutada oma holistilist suhkru- ja vananemisvastast lähenemist näohooldustoodete sarjas. Tema loodud nahahooldussarja L-karnosiiniga, mis aeglustab naha vananemist, armastavad paljud naised.

ANASTASIA BEVERLY HILLS

Rumeenias sündinud ilufirma asutaja Anastasia Soare asutas omanimelise kaubamärgi 1997. aastal, luues eduka salongi Beverly Hillsis ja pakkudes ettevõtte esimest tootesarja 2000. aastal. Tuginedes kuldlõike geomeetriale, loob ABH kõrgelt hinnatud kosmeetikatooteid entusiastlike ostjate jaoks. Soare oli esimene, kes võttis kasutusele tema patenteeritud kuldlõike suhtarvu meetodil põhineva kulmudele kuju andmise ja selleks vajalikud tooted.

BOBBI BROWN

Bobbi Brown on maailmakuulus kosmeetikabränd, mille asutaja on kuulus jumestuskunstnik Bobbi Brown. See naine teab jumestusest kõike ning tema kosmeetikat hinnatakse ja tunnustatakse paljudes maailma riikides. Bobbi Brown usub, et meik muudab naise enesekindlamaks. Ilu on midagi enamat kui lihtsalt välimus. See on meeleseisund, positiivne suhtumine ja eluviis. 

KYLIESKIN

Kylie Jenner on kaubamärgi KYLIESKIN looja. Naha- ja keskkonnasõbralikke tooteid pakkudes avaldab ta fännidele oma isikliku nahahooldusrituaali ja jagab oma ilu saladusi. Kylie Jenneri ilurutiinist on saanud ka paljude naiste nahahoolduse rituaal.

ECOOKING

Nahahooldustooted Ecooking said alguse nende looja Tina Søgaardi köögist. Ta katsetas erinevaid koostisosi, et luua lahendus oma isiklikele nahaprobleemidele. Pärast positiivset tulemust muutusid tooted populaarseks pere ja sõprade seas ning ei läinud palju aega, kui neisse armusid inimesed erinevatest riikidest maailmas. Looduslikud nahahooldustooted Ecooking töötatakse välja ja toodetakse Taanis suure hoole ning austusega keskkonna vastu. Suurepärased orgaanilised õlid, väärtuslikud taimeekstraktid ja eeterlikud õlid, mis annavad toodetele imelise lõhna. 

ARIANA GRANDE

Ariana Grande on Ameerika laulja ja näitleja, kes paistab silma ekstravagantse välimusega. Tema loodud parfüümid kehastavad superstaari veendumust – olla julge ja uhke oma ainulaadsuse üle. Ariana Grande lõhn avab ootamatu mängulisuse ja tuletab fännidele meelde, et nad tunnistaksid oma nõrkusi ja rõõmustaksid oma tugevuste üle.

DOUGLASE TEGEVJUHT

Tina Müller on Douglase tegevjuht, kellel on üle 20-aastane kogemus iluhoolduse valdkonnas. Tema moto on „Räägi vähem, tee rohkem“, mis kirjeldab teda suurepäraselt kui edukat rahvusvahelise äri juhti.

DOUGLASE TURUNDUSJUHT

Douglase turundusjuhi Susanna Corneliuse visioon edukast brändist ja ärist on mitte lasta end mõjutada sotsiaalsetel standarditel ja aegunud stereotüüpidel. Ta usub, et lahkus ja üksteise toetamine on naise tõeline tugevus.

Ole ka sina tugev, olles oma ilust teadlik ja austades seda! Rõhuta seda ka väliselt, hellitades ennast ja ostes kõike oma ilu ning heaolu heaks veebilehelt Douglas.ee Parfüümid ja kosmeetika veebis | Douglas.ee

Comments

Your name
 
Your comment