UUS KAUBAMÄRK DOUGLASES: ANASTASIA BEVERLY HILLS

Iluvaldkonna teerajaja, loominguline visionäär ja aktiivne ettevõtja Anastasia Soare on Anastasia Beverly Hillsi asutaja, tegevdirektor ja liikumapanev jõud. Anastasia Beverly Hills on ülemaailmses ilutööstuses üks kiiremini kasvavaid kaubamärke.

Soare emigreerus Rumeeniast Ameerika Ühendriikidesse ilma rahata ja ilma et oskaks inglise keelt. Kuid tal oli kindlameelsust ja tema eelnev kunsti- ning arhitektuurialane haridus andsid hoogu ettevõtja visioonile ja unikaalsele arusaamale ilust. 1990. aastal tutvustas ta klientidele uut kulmude kujundamise teenust, mille ta hiljem patenteeris nn kuldlõike meetodina ja mis on muutunud kaasaegses ilumaailmas tavapäraseks ja elujõuliseks uueks teenuseliigiks.

Soare avardab piire ka tänapäeval, laiendades ettevõtet oma mainekast kulmutoodete sarjast veelgi kaugemale. Tema võime juhtida kasvu innovatsiooni kaudu ja ettevõtte keskendumine klientidele iseloomustavad tema juhtimisstiili ja ABH brändi tervikuna. Soare annet looja ning ettevõtjana täiendab sundimatus ja austus klientidega suhtlemisel, kellega ta on puutub iga päev üle maailma kokku videoõpetuste ja esinemiste kaudu. Tema auditoorium laiub üle planeedi ja koosneb paljudest tuntud nägudest, kes toetuvad Soare unikaalsele nägemusele indiviidi ilust, mis rõhutab inimese enda veetlust.

Soare on saavutanud ikooni staatuse pärast 25-aastast teekonda ennast üles töötanud ettevõtjaks ja klassikaliseks Ameerika edulooks muutumist. Ta on olnud muuseas New York Timesi, Guardiani, People‘i, Vanity Fairi, Vogue‘i, Allure‘i jt väljaannete esikaanel ja esinenud telesõudes, nagu doktor Ozi sõu, Oprah Winfrey sõu ja Ameerika supermodell. Soare usk ilu muutumise jõusse laieneb tema eluaegsele tööle naiste ja lastega ning sihtasutuse Anastasia Brighter Horizon loomisele, mis toetab kasuperede süsteemist ellu astuvaid noori täiskasvanuid.

ANASTASIA KULDLÕIKE (GOLDEN RATIO®) MEETOD 

„Meie silmad on loomuomaselt harjunud märkama jumalikke proportsioone ja seda ilu ning harmooniaga seostama.“ – Anastasia Soare 

Juba üle tuhande aasta on paljude nimekate filosoofide ja teadlaste (sh Pythagoras, Leonardo da Vinci ja Albert Einstein) poolt kirja pandud teadmine, et inimese silm märkab looduses esinevat universaalset disaini fraktaali – kuldlõiget. Matemaatiline summa 1,618–1, kus tervik on suurem oma osade summast, pakub tasakaalu, sümmeetria ja ilu dešifreerimiseks salapärase võtme. 

Sellest iidsest suhtarvust inspireerituna lõi Anastasia unikaalse ja murdelise kulmude kujundamise meetodi. Neid põhimõtteid järgides suutis ta luua kulmukujude lahenduse, mis kujundab ja sobitub perfektselt kõigi näokujudega. 

„Kulmukaar peaks algama vahetult teie ninasõõrme keskkoha kohalt lähtuvalt mõtteliselt joonelt.  Kõige kõrgem osa kulmukaarest peaks asuma ninaotsast läbi silma vikerkesta keskosa kulgeval joonel. Kulmukaar peaks lõppema seal, kus ninasõõrme nurgast lähtuv ja silmanurka läbiv joon kulmuga kohtub,“ selgitab Anastasia.

Patenteeritud kuldlõike (Golden Ratio®) meetod jääb Anastasia Beverly Hillsi peamiseks tooteks. Iga toote turuletoomine on inspireeritud jumestuse ainulaadsest võimest luua illusioon näo tasakaalust, sümmeetriast ja proportsioonidest.

Comments

Your name
 
Your comment

https://www.douglas.ee/ee/kataloog/JUUKSEHOOLDUS/